تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۵۲
بازدید: ۳۶۰
کد خبر: ۲۷۲۹۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
همزمان با هفته تعاون در شهرستان مبارکه صورت گرفت:

افتتاح شرکت تعاونی مبین فولاد پدیده

‌می‌متالز - با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان شرکت تعاونی مبین فولاد پدیده در شهرستان مبارکه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش می‌متالز، میثم مداحی در این مراسم با مقایسه اقتصاد بر پایه بخش خصوصی و بخش تعاونی گفت: در شرکت‌های تعاونی اصل بر انسان محوری است چرا‌که در یک شرکت تعاونی با هر مقدار سرمایه همه رای یکسان دارند.

وی زمینه بروز و ظهور انسان اجتماعی را بخش تعاون دانست و افزود: برای تحقق سهم پیش بینی شده بخش تعاون در اقتصاد راه طولانی در پیش داریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در ادامه گفت: یکی از دیگر طرح‌هایی که در هفته تعاون در دستور کار این اداره قرار دارد، افتتاح ۳۴ طرح تعاونی می‌باشد که برخی از این طرح‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند از جمله افتتاح شرکت مبین فولاد پدیده که یکی ازطرح‌های قابل توجه در بخش صنعت محسوب می‌شود، زیرا تولیدات این شرکت تولید پروفیل‌های صنعتی است که در استان اصفهان برای اولین بار صورت می‌گیرد و اکنون این محصول نیز به زنجیره تولیدات صنعتی استان اضافه می‌شود.

مداحی با شاره به این که در بین شاخص‌های مطرح در طرح‌های افتتاحیه دو شاخص سرمایه گذاری و اشتغال از اهمیت بیشتری برخوردار است اعلام کرد: استان اصفهان در بین ۴۵۷ طرح افتتاحیه تعاونی در سطح کشور در این دو شاخص رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

شرکت تعاونی مبین فولاد پدیده با سرمایه اولیه ۱۴۰ میلیون ریال و سرمایه گذاری کل ۵۰۰ میلیارد ریال آورده تأسیس شده است که از این میزان سرمایه گذاری سهم اعضا ۴۹۵ میلیارد ریال است و مابقی به صورت تسهیلات تأمین شده است.

این شرکت تعاونی ۸ عضو دارد و در حال حاضر برای ۷ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده