تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۴۰
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۳۳۱۲۰۶
سرویس خبر : صنایع کوچک

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت لعابیران برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت لعابیران از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدر تامین روز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه با حضور معاونان و مدیران ارشد هلدینگ صدرتامین و شرکت لعابیران در سالن جلسات هلدینگ برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در ابتدای جلسه «نادر رضایی‌منش» مدیرعامل این شرکت پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت در قالب گزارش عملکرد ۹ ماهه بیان کرد: شرکت لعابیران در ۹ ماهه سال جاری با استفاده حداکثری از خطوط تولید موفق به تولید ۹.۷۷۲ تن از محصولات خود شده است که در مقایسه با سال گذشته به میزان ۱۹ درصد رشد داشته است.

وی اظهار کرد: در بحث فروش به میزان ۹.۷۹۵ تن بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۱۶ درصدی داشته همچنین درآمد عملیاتی فروش نیز به میزان ۳.۲۸۷.۲۰۹ میلیون ریال بوده که موجب تحقق ۱۰۶ درصدی بودجه مصوب و رشد ۷۵ درصدی نسبت به سال گذشته شده است.

مدیرعامل شلعاب افزود: رشد ۲۴۶ درصدی سود عملیاتی در مقایسه با سال گذشته به میزان ۴۳۷.۹۷۶ میلیون ریال بوده است، همچنین سود خالص این شرکت به میزان ۳۴۲.۰۱۸ میلیون ریال بوده که رشد ۲۷۶ درصدی نسبت دوره مشابه سال قبل داشته است.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده