تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۲۱
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۳۳۱۶۳۶
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت پشم شیشه ایران برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت پشم شیشه ایران از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدر تامین روز یکشنبه هشتم بهمن‌ماه با حضور معاونان و مدیران ارشد هلدینگ صدرتامین و شرکت پشم شیشه ایران در سالن جلسات هلدینگ برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در ابتدای جلسه «جهانگیر باقری» مدیرعامل این شرکت پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت در قالب گزارش عملکرد ۹ ماهه بیان کرد: شرکت پشم شیشه ایران در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ با تولید ۱۹.۹۷۹ تن از محصولات خود و رشد ۲۱ درصدی نسبت به بازه مشابه سال قبل موفق به تحقق ۱۰۸ درصد از بودجه ۹ ماهه شده است.

وی افزود: با تمرکز بر موضوع صادرات و بازاریابی در بازار‌های جدید توانستیم ضمن کسب بازار‌های هدف تازه با رشد ۲۱۴ درصدی میزان صادرات نسبت به ۹ ماهه سال قبل، ۱۲۱ درصد از بودجه معین را محقق ساخته که رکورد قابل قبولی برای شرکت است ضمن اینکه که با توجه به برنامه‌ریزی‌های مدون توسعه بازار شرکت پشم شیشه ایران، حضور پررنگ در بازار‌های حوزه خلیج فارس و دریای عمان به عنوان یک فرصت و موقعیت تجاری مناسب در دستور کار این شرکت قرار دارد.

باقری با اشاره به فروش ۶.۷۰۱.۶۳۱ میلیون ریالی محصولات از رشد ۹۲ درصدی نسبت به ۹ ماهه سال قبل و تحقق ۱۱۰ درصدی بودجه فروش گفت و افزود: در ۹ ماه گذشته میزان سود عملیاتی با ۱۸۴ درصد رشد و سود خالص با ۱۷۲ درصد رشد به ترتیب ۱۲۵ و ۱۲۱ درصد از بودجه ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ را محقق ساخته است.

در ادامه جلسه مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران به ارائه توضیحاتی از روند پیشرفت پروژه احداث و نوسازی کارخانه پشم شیشه ایران در منطقه ویژه اقتصادی شیراز پرداخت.

شرکت پشم شیشه ایران (سهامی عام) اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده عایق‌های حرارتی و صوتی با نام تجاری ایزوران و اولین تولیدکننده عایق رطوبتی پیش ساخته با نام تجاری ایزوگام در ایران از سال ۱۳۴۳ وارد عرصه صنعت کشور شده و کارخانه‌ای با ظرفیت یک تن در روز در شهر تهران راه‌اندازی شد که طی سال‌های بعد با طرح‌های توسعه‌ای این ظرفیت به ۱۰ تن در روز رسید و در نهایت در سال ۱۳۵۷ و در قالب طرح توسعه به شیراز منتقل شد.

شایان ذکر است این شرکت، با نماد کپشیر در سال ۱۳۵۵ وارد بورس شده است.

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت پشم شیشه ایران برگزار شد

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده