تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۵
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۳۳۹۴۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با معرفی طرح‌های برتر:

نخستین رویداد "چادرو" به کار خود پایان داد

‌می‌متالز - رویداد «چادرو» در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به کار خود پایان داد. با گذشت ۸ ماه از فراخوان جذب ایده و طرح‌های خلاقانه از سوی مرکز نوآوری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (نوچاد)، با ارزیابی ۷۰ طرح دریافتی و انتخاب ۱۰ طرح برتر، این رویداد به کار خود پایان داد.

به گزارش می‌متالز، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ آیین اختتامیه این رویداد در یزد با حضور مسوولان معدنی کشور و همچنین ارائه‌دهندگان طرح‌ها، نوآوران حوزه فناوری، اساتید دانشگاه و جمعی از دانشجویان حوزه معدن و صنایع معدنی برگزار شد.

نخستین رویداد

در ابتدای این آیین، دکتر «میرسینا امیرشنوا» مدیر مرکز نوآوری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو  (نوچاد) و دبیر رویداد چادرو عنوان کرد: نوچاد برند نوآوری چادرملو و یک مسیر جدید برای آغاز تحولی بزرگ در اکوسیستم چادرملو است.

امیرشنوا در ادامه خاطرنشان کرد: یک سال پیش در همین روز‌های ابتدایی اردیبهشت «نوچاد» متولد شد. «نوچاد» اسم رمزی برای یک پیمان بلندمدت میان شرکت معدنی صنعتی چادرملو و اکوسیستم نوآوری است. سال‌ها همکاران ما در اکوسیستم نوآوری و اکوسیستم منطقه‌ای، در راستای توسعه نوآوری تلاش کردند و خروجی‌های بسیار ارزشمندی را به جامعه معدن و کشور ارائه دادند که ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم و دوشادوش فعالان پیشرو با پرچم «نوچاد» تلاش خواهیم کرد تا گامی هرچند کوچک در مسیر نوآوری کشور برداریم و عطر امید را در این روز‌ها در اندازه توان خود به مشام اقتصاد این کشور ارائه کنیم.

وی در ادامه افزود: به عنوان عضو کوچکی از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از تمامی متخصصان، اساتید دانشگاه، نوآوران و فناوران و دانشجویانی که با مشارکت گسترده در رویداد چادرو تیم نوچاد را یاری کردند، بسیار سپاسگزار هستم.

امیرشنوا خاطرنشان کرد: مانند روز‌های ابتدایی شکل‌گیری یک ایده، روز‌های ابتدایی مرکز نوآوری نوچاد نیز بسیار روز‌های سختی بود، یک روز کار‌ها به سرعت پیش می‌رفت و یک روز متوقف می‌شد، اما ما با امید این مسیر را پیش می‌رفتیم و چراغ امیدواری در مسیر راه ما روشن بود و این روز‌های روشن را از دوردست احساس می‌کردیم. حضور ۷۰ تیم باکیفیت نقطه عطف مسیر یک ساله ما بود. این روز‌ها که سرمایه‌گذاران به دنبال تیم‌های مستعد برای سرمایه‌گذاری هستند، ما در چالش انتخاب گزینه در بین ۳۶ تیم باکیفیت هستیم. ما در مسیر ارزیابی از ۴۹ نفر از ارزیابان از همکاران اکوسیستم شرکت چادرملو کمک گرفتیم.

وی افزود: سالی پربار و با خبر‌های خوب در پیش‌رو خواهیم داشت. امیدواریم بتوانیم همکاری خوبی با ۱۰ تیم منتخب داشته باشیم. فراخوان رویداد بعدی را در هفته‌های آتی با محوریت هوش مصنوعی منتشر خواهیم کرد.

امیرشنوا گفت: بدون شک ارزش شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شهر یزد بسیار بالاتر از این رویداد یک ساله است. ما اهداف بزرگی برای توسعه نوآوری در اکوسیستم  چادرملو در نظر گرفته‌ایم و برای رسیدن به این اهداف دست یاری به سمت تمام فعالان نوآوری در استان یزد و سراسر کشور دراز می‌کنیم. امیدواریم سال آینده با رویدادی پربارتر در خدمت شما باشیم.

دریافت فایل: نخستین رویداد «چادرو» به کار خود پایان داد

گزارش از پایگاه خبری فلزات خاورمیانه (می متالز)

نخستین رویداد

نخستین رویداد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده