تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۴۰۴ ، ساعت ۱۴:۴۲
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۳۸۲۲۸۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

شرکت ایساکو موفق به دریافت نشان استاندارد ملی خدمات پس‌از‌فروش شد

شرکت ایساکو موفق به دریافت نشان استاندارد ملی خدمات پس‌از‌فروش شد
‌می‌متالز - شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس‌از‌فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، موفق به دریافت مجوز استفاده از نشان استاندارد ملی ایران در حوزه خدمات پس از فروش خودرو شد.

به گزارش می‌متالز، این موفقیت با رعایت الزامات استاندارد ملی شماره ۱۹۱۱۷ تحت عنوان «شیوه ارایه خدمات پس‌از‌فروش» حاصل شده و طی آن، پروانه کاربرد علامت استاندارد به شرکت ایساکو اعطا شده است. پیش‌تر گروه بهمن موفق به دریافت این نشان شده بود.

معاون خدمات پس‌از‌فروش شرکت ایساکو، در این باره گفت: این مجموعه در شرایط دشوار تحریم‌ها و محدودیت‌های اقتصادی، با تکیه بر تجهیزات پیشرفته، دانش فنی، تخصص داخلی و تعهد سازمانی، موفق شد الزامات سخت‌گیرانه سازمان ملی استاندارد ایران را در بالاترین سطح ممکن احراز کند.

رسول رمضانی افزود: این موفقیت، گامی موثر در جهت افزایش اعتماد مشتریان و تثبیت جایگاه ایران‌خودرو به عنوان پیشگام صنعت خودروی کشور است.

وی ادامه داد: از این پس، نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو می‌توانند از علامت استاندارد ملی ایران در ارایه خدمات پس‌از‌فروش بهره‌مند شوند.

رمضانی در پایان یادآور شد: تمام اقدامات ایساکو بر پایه ارتقای رضایت مشتریان است و این اقدام نیز در همین راستا، گامی مهم در جهت افزایش رضایت مشتریان و جلب اعتماد آنها به خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو محسوب می‌شود.

منبع: ایکوپرس

عناوین برگزیده
کلان روند‌های صنعت مس دنیا در
«غلامرضا ملاطاهری» معاون طرح و برنامه‌ریزی شرکت ملی صنایع مس ایران در گفت‌و‌گو با «می‌متالز» مطرح کرد:

کلان روند‌های صنعت مس دنیا در "رویداد جامع معدن و صنایع معدنی ۱۴۰۴" بررسی شد/ دامپتراک خودران تست‌های عملیاتی خود را در شرکت ملی مس گذرانده است/ فاز ۳ و ۴ مس سرچشمه نیازمند IPCC است و فاز مطالعاتی و مهندسی آن با دقت در حال بررسی است