میمتالز - مدیر عامل شرکت آب منطقهای تهران از بهره برداری خط دوم انتقال پساب تصفیه خانه جنوب تهران به دشتهای ورامین، پاکدشت و شهر ری تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۶۳۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: