تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۲۹۷۶
کد خبر: ۲۰۶۰۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن با کارکنان معدن سه چاهون

می متالز - مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی پیش از ظهر امروز با حضور در معدن سه چاهون بافق با پرسنل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن با کارکنان معدن سه چاهون

به گزارش می متالز به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن پیش از ظهر امروز به همراه معاون معدنی شرکت، مدیر حراست، مدیر روابط عمومی و مدیر حوزه مدیریت وی با حضور در معدن سه چاهون بافق با پرسنل تلاشگر این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار رحیمی با بیان اینکه معدن سه چاهون از اولویت ویژه ای برخوردار است، گفت: یکی از معضلاتی که در شرایط کنونی با آن رو برو هستیم، تامین خوراک است که امیدواریم با پیگیری های انجام گرفته به نتیجه مطلوب دست یابیم.
وی در ادامه تصریح کرد: اولویت نخست و مهم ما سه معاونت فنی، تولیدی و معدنی است و سایر قسمت ها باید در خدمت اهداف این سه معاونت تلاش کنند.
مدیر عامل شرکت سنگ آهن اظهار داشت: آیندگان و فرزندان شما نیازمند طرح های توسعه هستند و باید با همت و تلاش مضاعف در این عرصه حاضر شد. 
رحیمی ضمن تشکر از پرسنل مجموعه سه چاهون، یکی از نکاتی که بر انجام آن اصرار ورزید بحث جانشین پروری است و بیان کرد: باید از میان نیروهای بومی خلاق و مستعد و دارای تحصیلات عالیه مدیران جایگزین تربیت کنیم تا در آینده دچار سر در گمی نشویم.
در ادامه این دیدار پرسنل سه چاهون به بیان دیدگاه ها و درخواست های خود پرداختند و تکمیل چرخه فولادی را مهمترین خواسته خود بیان کردند و از مدیریت عامل شرکت تقاضای در اولویت قراردادن طرح های جوار معدنی را نمودند.
مدیر عامل شرکت سنگ آهن در پاسخ به درخواست پرسنل سه چاهون گفت: انگیزه اصلی و اول من در قبول این مسئولیت تحقق این خواسته شما است که با همت شما پرسنل پر تلاش طرح های جوار معدنی به ثمر خواهد نشست.
در پایان این دیدار مدیر عامل شرکت همراه تنی چند از مدیران از سایت سه چاهون و بخش های مختلف معدن بازدید و رهنمود های لازم را ارائه کردند.

 

عناوین برگزیده