می متالز - رئیس بیمارستان سوانح سوختگی چرومی گناوه گفت: یکی از دو مصدوم حادثه آتشسوزی پتروشیمی جزیره خارک که در این بیمارستان بستری بود، به علت سوختگی زیاد جان باخت.
کد خبر: ۱۴۴۱۴۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: