میمتالز - فرماندار ورزقان گفت: بیمارستان علامه جعفری ورزقان با مشارکت شرکت ملی صنایع مس ایران و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بیمارستان سطح ۲ ارتقاء مییابد.
کد خبر: ۲۰۰۱۶۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: