میمتالز - مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: صادرات برق در حداقل میزان ممکن قرار دارد، در حالی که میزان واردات برق در کشور بیش از ٥٠٠ مگاوات است.
کد خبر: ۲۱۹۹۶۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: