میمتالز - رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: سه میلیون و ۹۰۰ هزار بار خودروهای فاقد معاینه فنی در شهر تهران جریمه شده و ۱۵۰۰ دستگاه خودروی دودزا پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت کردند.
کد خبر: ۲۴۵۶۳۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: