میمتالز - صبح امروز کارخانه فرآوری کرومیت کم عیار در شهرستان رودان با حضور معاون استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، فرماندار و جمعی از مدیران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۴۸۹۳۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: