میمتالز - رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته باشگاههای کشور با قهرمانی تیم مس شهربابک خاتمه یافت و جام ارزشمند قهرمانی توسط دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به اعضاء این تیم اهداء شد.
کد خبر: ۲۵۰۲۵۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: