میمتالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به گزارش وزیر ارتباطات به این کمیسیون گفت: آقای زارعپور اعلام کرد که امسال در حوزه فناوری فضایی، تا آخر سال ۴ یا ۵ پرتاب ماهواره خواهیم داشت.
کد خبر: ۲۵۴۴۷۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: