میمتالز - رئیس سازمان جمعآوری و فروش سازمان اموال تملکیی با اشاره به آخرین وضعیت امحای کالاهای قاچاق لوکس، گفت: برخی اقلام متروکه ۲۰ سال در گمرک مانده بود و به سازمان اموال تملیکی معرفی نمیشد.
کد خبر: ۲۶۵۲۸۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: