میمتالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، قهرمانی تیم دوومیدانی مجتمع مس سونگون و نائب قهرمان تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه در «جام شرکتهای کارگری جهان» را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۷۰۴۵۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: