میمتالز - قائم مقام بانک مرکزی با تأکید بر ورود این بانک به اصلاح نظام بانکی، گفت: برای خروج بانکها از بنگاه داری و واگذاری اموال مازادشان برنامه جدید داریم که طبق سند تحول دولت جلو میرویم.
کد خبر: ۲۷۴۴۲۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: