میمتالز - امام جمعه موقت ورامین از وضعیت زیرگذر و تردد در ایستگاه راه آهن این شهر انتقاد کرد و گفت: من متأسفم که مسوولان در این رابطه اقدامی نکرده اند.
کد خبر: ۳۰۲۸۱۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: