میمتالز - پروفسور مهندس ژیزل آزیمی و گروه تحقیقاتی او در دانشگاه تورنتو کانادا، روش الکتروشیمیایی جدیدی برای استخراج آلایندههایی مانند مس از ضایعات فولاد ایجاد کردهاند.
کد خبر: ۳۴۴۷۱۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: