میمتالز - استاندار کرمان گفت: استفاده از سرمایههای خُرد در استان را در برنامه داریم و یکی از پیشنهادها در این زمینه ایجاد شهرک صنایع پاییندستی مس یا منطقه ویژه اقتصادی مس است.
کد خبر: ۳۶۶۷۰۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۱/۱۱
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: