میمتالز - مدیرعامل توزیع برق نیروی برق تهران بزرگ گفت: بیش از ۱۲ درصد از مصرف برق پایتخت مربوط به ادارات است و دستگاههایی که مصرف برق خود را کاهش ندهند مشمول قطع برق خواهند شد.
کد خبر: ۳۷۵۱۴۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: