می متالز - فرماندار ساوه گفت: بهدلیل گرانی نرخ عوارض در آزادراه ساوه همدان، بیشتر خودروها بهویژه وسایط نقلیه سنگین از اتوبان تردد نکرده و ترجیح میدهند که از محور قدیم تردد کنند.
کد خبر: ۷۱۶۱۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: